background

понеделник, 26 юли 2010 г.

Награда "Чудесен блог"


И ето, че пак е понеделник, за някои отново работен, но седмицата започва страхотно:)Получих награда от Diana. Много благодаря, страшно се вълнувам. Ето я и нея:

Регламент на наградата:

1. Каква беше първата ви картичка? Ако имате възможност, покажете я!
2. Коя картичка от сътворените от вас харесвате най-много? Покажете ни я!
3. Изпратете наградата на 5 блога.

Първата ми картичка беше тази с калинката, която показах няколко публикации по - долу (първата ми картичка) :)Тя е и една от любимите ми, много си я харесвам, защото като за първи опит ми се получи според мен сполучлива и от там тръгна всичко.
Блоговете, с които бих искала да споделя наградата са:
1. Kenli и блога Слънчев лъч
2. Siskus /Силвия/ и блога siskus
3. Lara и блога Безсъници
4. Ива и блога Моите цветни мечти
5. Ирена и блога Irena's creation

1 коментар:

  1. Много ти благодаря :) Много мило от твоя страна да наградиш блога ми.

    ОтговорИзтриване